Zoekresultaten

De 4 voorwaarden van een goede viral video

Veel bedrijven doen hun best goede videocontent te produceren in de hoop dat deze content ook 'viraal gaat'. Betere reclame kun je voor je bedrijf en product niet bedenken. Waar een pre-roll nog snel weg geklikt wordt na de eerste 5 seconden, zoeken veel mensen op het internet naar filmpjes die de moeite waard zijn om te kijken. Het voordeel van een originele en goede video is dat deze sneller gedeeld wordt en als dusdanig de olievlek én je bereik vergroot wordt. Maar wat zijn de voorwaarden ...

Een goede presentatie begint bij je publiek

Sommige sprekers staan nog geen twee minuten te vertellen als jij alweer afhaakt. Het lukt je met de beste wil van de wereld niet om je hoofd erbij te houden. Je wordt overvallen door een soort moeheid en het kost je veel energie om te volgen wat er gezegd wordt. Als je naar de spreker kijkt zie je een pratend hoofd. Er is niets in het verhaal dat je raakt, niets dat je gedachten prikkelt. Je hoort eigenlijk alleen maar woorden. Dit soort sprekers maken vaak dezelfde fout: ze beginnen bij zic...

Toolbox

Toolbox